Wednesday, April 21, 2010

ke garisan penamat...

salam semua...
tsha ni,sekarang ni sudah hampir-hampir ke garisan penamat dah ni...tsha nak kongsi ckit dengan kalian semua...bulan 4 ni berakhir nya semester kedua bagi sidang akademik 2009/2010 iaitu aku sekrg ni di tahun pertama pengajian. bulan 7 ni masuk tahun dua..waaa...macam tak percaya je...rase macam tak sabr2 pun ade...cepat je rasenye...ya ALLAH...betul ke ni? aku mesti teruskan perjuangan..untuk makluman semua aku dah pilih major dah..aku amik major kewartawanan dan minor dalam bahasa malaysia...suke sangat.aku skrg ni tgh final exam, alhmdulilah boleh buat setakt ni. exam tu memamng le ade yg susah n senang tapi aku tawakal je apa soalan yang keluar. aku di penang best sgt, dpt kawan semua yg okey2. mula2 tu mmg tk nk ngaji kt sni..tp bile dh lkme2 okey je, best belajar kat USM. USM dihatiku... aku dah pasang niat dah, aku akn bt major ni sungguh sebab mmg ni yg aku nk dr kecil dulu...ni lah cita2 aku nk jadi wartawan..kalau tak caye nnti aku tunjukkan buku biodata tu..biasa le mase sekolah2 dulu kan selalu je buat biodata tu...hihihihi..nnti ak akan cari buku tu...
dan bulan 6 ni aku ada agenda yg sangat bermakna dalam hidup aku..
nnti2 aku story tau..
saat ni aku kena pergi dulu..ade hal le...
luv u all..
all the best to budak2 mascomm kay..
salam...

1 comment: