Sunday, July 25, 2010

status yg baharu ....



salam semua....
agak lama jugak tak ber"blog"ing hihi...bukan ape tak de masa la....
alhmdulilah aku kini sudah mncapai status diri yang baharu..bukan USM sahaja ade status APEX tau...pada 19.6.2010 ari tu aku selamat ditunangkan dengan seorang lelaki iaitu Shah Rizal b. Md.Idris, semuanye berjalan sperti yang dirancangkan...
alhamdulilah, aku bersyukur sangat dengan ketentuannya...
aku akan menjaga perhubungan ini sehinggalah satu hari nanti aku bergelar.............
insyallah..
tp sebelum tu must be finished my studied first...okey..?!
okey lah...i hve to go...later i update my blog lagi ye...
utk tatapan semua.....

1 comment:

  1. huhuhuhu....caya la...
    pasni update byk2 ag ek...
    tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........

    ReplyDelete