Wednesday, February 23, 2011

tika malam berlabuh..aku masih setia di sini..
wahai kekanda ku sayang..di manakah engkau pujaan hati ku?
aku hanya mampu termenung di jendela yang kusam sambil memerhatikan dua tiga orang yang sedang menjamu selera di kafe...keseorangan...itulah yang aku lalui sekarang..
jari rancak menari di papan komputer riba sedangkan orang lain tidak dapat memerhatikan ku..aku rindu semua...







sekarang sudah hujung bulan februari, begiru pantas masa berlalu tanpa aku sedari
hari berganti hari, minggu berganti minggu dan bulan berganti bulan..
sudah tidak ku sangka aku akan menamatkan zaman bujangku pada bulan 6 pada tahun 2011 ini. aku masih tidak percaya apa yang berlaku adakah ini satu mimpi..oh..tidak..
ini kenyataan...
teruskanlah menghadapi masa akan datang agar menemui kekuatan yang baharu...
amin...

No comments:

Post a Comment